PBJ Badania MarketingowePBJ Маркетинговые исследованияPBJ Market ResearchPBJ Badania MarketingowePBJ Badania Marketingowe
Badania MarketingoweMisja PBJbadania rynkowe - ofertakontaktPBJ Badania Marketingowe
PBJ Badania Marketingowe
badania rynkowe


Oferta badań marketingowych/rynkowych - badania ilościowe i jakościowe

Naszą siłą jest wszechstronność i elastyczność dostosowania się do potrzeb Klienta:

  • Zapewniamy pomoc w zdefiniowaniu potrzeb badawczych Klienta oraz dobór najlepszych z punktu widzenia potrzeb Klienta metod i technik badawczych
  • Realizujemy całe projekty badawcze, ale podejmujemy się także wykonania pojedynczych zadań, takich jak przygotowanie kwestionariusza, realizacja badania w terenie, analiza statystyczna danych, przygotowanie raportu, przeprowadzenie Zogniskowanego Wywiadu Grupowego (FGI) i inne
  • Wykonujemy nietypowe projekty badawcze np. małe lub prowadzone na specyficznych grupach badanych
  • Przygotujemy raporty z badań oraz na życzenie klienta ustną prezentację wyników
  • Gwarantujemy wysoki poziom wniosków badawczych oraz rekomendacji przydatnych do podejmowania decyzji strategicznych
  • Zapewniamy terminowe wykonanie wszystkich zadań

 

Oferujemy pełen zestaw badań marketingowych dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstw.

Nasza oferta badań marketingowych obejmuje:

  • Badania sondażowe (m.in. wywiady kwestionariuszowe realizowane metodą PAPI lub CAPI, wywiady telefoniczne realizowane metodą CATI, ankiety pocztowe, ankiety internetowe i inne)
  • Badania jakościowe (m.in. Zogniskowane Wywiady Grupowe (FGI), Indywidualne Wywiady Pogłębione (IDI), diady, triady, Copy Testy i inne)
  • Analizę danych zastanych (desk research)
  • Analizy rynku pod kątem ekonomicznym
  • Tajemniczy Klient (Mystery Shopping)
  • Badanie czytelności ulotki
  • Wirtualna Etnografia
  • Realizujemy także badania on-line

 

Realizujemy badania ilościowe i jakościowe w zakresie:

  • Analizy branżowe desk research w oparciu o źródła zastane
  • Badania wielkości i potencjału rynków
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Badania satysfakcji i lojalności Kontrahentów
  • Badania oczekiwań odbiorców biznesowych
  • Badania satysfakcji i lojalności Klientów indywidualnych
  • Badania oczekiwań wobec produktu/usługi Klientów indywidualnych
  • Ocena obsługi klientów „Mystery Shopping”
  • Ocena zadowolenia pracowników z pracy oraz diagnoza ich potrzeb
  • Badanie brand awareness – znajomości marki na tle marek konkurencyjnych
  • Badania wizerunku marki
  • Pozycjonowanie marki na tle konkurencji
  • Badania segmentacyjne
  • Badania postrzegania produktów przed i po kampanii reklamowej
  • Badania działań promocyjnych
  • Badania mediów
  • Testy reklam i materiałów promocyjnych
  • Ocena stopnia reakcji klientów na przekaz informacyjny
  • Testy produktów FMCG
    • Smakowe
    • Zapachowe
  • Badania użytkowania i postaw konsumentów
  • Badania efektywności i oceny działań przedstawicieli handlowych
  • Badania cenowe:
    • Badanie wrażliwości cenowej (PSM, PSM+)
    • Direct Price Acceptance (DPA)
  • Badania społeczne
  • Badania władz lokalnych
  • Badania jednostek edukacyjnych

 

Nasze produkty markowe:

AdCopyEvaluation – ocena kreacji reklamy, testy reklamy, których celem jest wybór odpowiedniej wersji reklamy lub modyfikacja reklamy istniejącej

ChoC – Channels of Communication – jakościowe rozpoznanie kanałów komunikacji wykorzystywanych pod kątem określonej usługi lub produktu w danej grupie docelowej

TestPi - testy produktu wykonywane w przypadku zmian związanych z marką, wprowadzeniem nowego produktu lub jego modyfikacji

 

Nowe produkty:

StarScop – jakościowe i ilościowe badania wizerunkowe celebrytów

EduSe@rch – Badanie potrzeb edukacyjnych studentów i kierunku rozwoju Uczelni Wyższych oparte na badaniach ilościowych i jakościowych oraz desk research Internetu w kontekście zapotrzebowania rynku na nowe kierunki akademickie

jakościowe badania ilościowe


 

Banki - jak je wybieramy?
wyniki ankiety internetowej

pobierz raport

tajemniczy klient - mystery shopping