PBJ Badania Marketingowe
|
Oferta badań marketingowych/rynkowych - badania ilościowe i jakościowe
Naszą siłą jest wszechstronność i elastyczność dostosowania się do potrzeb Klienta:
- Zapewniamy pomoc w zdefiniowaniu potrzeb badawczych Klienta oraz dobór najlepszych z punktu widzenia potrzeb Klienta metod i technik badawczych
- Realizujemy całe projekty badawcze, ale podejmujemy się także wykonania pojedynczych zadań, takich jak przygotowanie kwestionariusza, realizacja badania w terenie, analiza statystyczna danych, przygotowanie raportu, przeprowadzenie Zogniskowanego Wywiadu Grupowego (FGI) i inne
- Wykonujemy nietypowe projekty badawcze np. małe lub prowadzone na specyficznych grupach badanych
- Przygotujemy raporty z badań oraz na życzenie klienta ustną prezentację wyników
- Gwarantujemy wysoki poziom wniosków badawczych oraz rekomendacji przydatnych do podejmowania decyzji strategicznych
- Zapewniamy terminowe wykonanie wszystkich zadań
Oferujemy pełen zestaw badań marketingowych dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstw.
Nasza oferta badań marketingowych obejmuje:
- Badania sondażowe (m.in. wywiady kwestionariuszowe realizowane metodą PAPI lub CAPI, wywiady telefoniczne realizowane metodą CATI, ankiety pocztowe, ankiety internetowe i inne)
- Badania jakościowe (m.in. Zogniskowane Wywiady Grupowe (FGI), Indywidualne Wywiady Pogłębione (IDI), diady, triady, Copy Testy i inne)
- Analizę danych zastanych (desk research)
- Analizy rynku pod kątem ekonomicznym
- Tajemniczy Klient (Mystery Shopping)
- Badanie czytelności ulotki
- Wirtualna Etnografia
- Realizujemy także badania on-line
Realizujemy badania ilościowe i jakościowe w zakresie:
- Analizy branżowe desk research w oparciu o źródła zastane
- Badania wielkości i potencjału rynków
- Analiza rynku i konkurencji
- Badania satysfakcji i lojalności Kontrahentów
- Badania oczekiwań odbiorców biznesowych
- Badania satysfakcji i lojalności Klientów indywidualnych
- Badania oczekiwań wobec produktu/usługi Klientów indywidualnych
- Ocena obsługi klientów „Mystery Shopping”
- Ocena zadowolenia pracowników z pracy oraz diagnoza ich potrzeb
- Badanie brand awareness – znajomości marki na tle marek konkurencyjnych
- Badania wizerunku marki
- Pozycjonowanie marki na tle konkurencji
- Badania segmentacyjne
- Badania postrzegania produktów przed i po kampanii reklamowej
- Badania działań promocyjnych
- Badania mediów
- Testy reklam i materiałów promocyjnych
- Ocena stopnia reakcji klientów na przekaz informacyjny
- Testy produktów FMCG
- Smakowe
- Zapachowe
- Badania użytkowania i postaw konsumentów
- Badania efektywności i oceny działań przedstawicieli handlowych
- Badania cenowe:
- Badanie wrażliwości cenowej (PSM, PSM+)
- Direct Price Acceptance (DPA)
- Badania społeczne
- Badania władz lokalnych
- Badania jednostek edukacyjnych
Nasze produkty markowe:
AdCopyEvaluation – ocena kreacji reklamy, testy reklamy, których celem jest wybór odpowiedniej wersji reklamy lub modyfikacja reklamy istniejącej
ChoC – Channels of Communication – jakościowe rozpoznanie kanałów komunikacji wykorzystywanych pod kątem określonej usługi lub produktu w danej grupie docelowej
TestPi - testy produktu wykonywane w przypadku zmian związanych z marką, wprowadzeniem nowego produktu lub jego modyfikacji
Nowe produkty:
StarScop – jakościowe i ilościowe badania wizerunkowe celebrytów
EduSe@rch – Badanie potrzeb edukacyjnych studentów i kierunku rozwoju Uczelni Wyższych oparte na badaniach ilościowych i jakościowych oraz desk research Internetu w kontekście zapotrzebowania rynku na nowe kierunki akademickie
Banki - jak je wybieramy? |